118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

انیمشین پسر پاگنده


انیمیشن پسر پاگنده

انیمیشن پسر پاگنده

انیمیشن پسر پاگنده با ژانری کمدی و خانوادگی به کارگردانی Ben Stassen و Jeremy Degruson، محصول مشترک کشورهای بلژیک و فرانسه بوده که در تاریخ 11 آگوست 2017 انتشار یافت.

انیمیشن پسر پاگنده، داستان پسری به نام «آدام» می باشد که به همراه مادر خود زندگی می کند. به ادعای مادرش، او 12 سال پیش زمانیکه نوزاد بود، پدر خود را از دست داده است. «آدام» به دلیل ظاهر عجیبش با موهایی بلند و نامرتب، همیشه مورد تمسخر سه نفر از هم کلاسیان شرورش قرار می گیرد. او پسری گوشه گیر بوده و تقریباً هیچ دوستی در مدرسه ندارد. 

یک روز که «آدام» از شدت خستگی در یکی از کلاس هایش به خواب رفته بود، «تونی»، از هم کلاسی های شرور وی، پس از جوییدن چند آدامس، آن ها را به سمت موهای به هم ریخته «آدام» پرتاب می کرد. «آدام» پس از اتمام کلاس از اینکار به شدت عصبانی شده و به معلم خود گزارش می دهد. این گزارش وی منجر به تنبیه «تونی» توسط مدیر و عصبانیت وی از «آدام» گردید. از طرفی «آدام» وقتی متوجه شد که تلاش وی برای جدا کردن آدامس ها از موهایش بی فایده است، از شدت عصبانیت فریادی کشید و ناگهان پاهایش به طرز عجیبی بزرگ شده و با پاره کردن کفش هایش، از آنان بیرون زدند. «آدام» که از این اتفاق بسیار متعجب شده بود، به سرعت جلوی کفش هایش را توسط دستمال توالت پوشاند تا کسی متوجه پاره شدن آن ها نشود. اما تمام مدتی که داخل راهرو در حال قدم زدن بود، به دلیل وضعیت نامرتبش با موهای به هم ریخته که چندین آدامس به آن ها چسبیده و کفش هایی که پارگیشان توسط دستمال پوشانده شده بود، مورد تمسخر تمامی افراد مدرسه قرار گرفت.

هنگامیکه «آدام» به خانه باز گشت، مادرش با دیدن وضعیت نامناسب او متعجب شده و تصمیم به کوتاه کردن موهایش می گیرد. فردای آن روز، «آدام» که برای رفتن به مدرسه از خواب برمی خیزد، در آینه با موهایی بلند مواجه می شود. او از این اتفاق به شدت ترسیده ولی درباره این موضوع هیچ گونه صحبتی با مادرش نمی کند.

در ادامه انیمیشن پسر پاگنده شاهد درگیری دیگری بین «آدام» و سه همکلاسی شرورش خواهید بود که منجر به فرار «آدام» از دست آنان می گردد. زمانیکه «آدام» در حین فرار از آنان به خانه اش می رسد، هم کلاسی های وی او را تهدید نموده و قبل از رفتن سنگی را به شیشه خانه «آدام» پرتاب می کنند. خرده شیشه های ناشی از شکستن شیشه پنجره بر روی زمین ریخته و ناگهان «آدام» متوجه وجود جعبه ای درون دریچه ای که بر روی زمین قرار دارد، می شود. او پس از تلاش برای برداشتن جعبه و مشاهده محتویات آن متوجه می شود که تمام این 12 سال مادرش به او دروغ گفته و پدر وی زنده می باشد تا اینکه ...

نام فارسی: پسر پاگنده

نام لاتین: The Son Of Bigfoot

تاریخ انتشار: 11 آگوست 2017

امتیاز انیمیشن: 6.2/10 IMDb

محصول کشور: بلژیک، فرانسه

زبان انیمیشن: دوبله فارسی

مدت زمان نمایش انیمیشن: 92 دقیقه

ژانر انیمیشن: کمدی | خانوادگی

کارگردانان: Ben Stassen، Jeremy Degruson

صداپیشه گان: Laila Berzins، Pappy Faulkner، Joey Camen، Mari Devon، Joe Ochman، Marieve Herington، Sandy Fox، Cinda Adams

 لینک این مطلب در وب سایت 118فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.