118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش حروف و کلمات به کودکان

آموزش حروف و کلمات به کودکان یکی از پکیج های پرطرفدار و کمک کننده به کودکانجهت یادگیری سریعتر حروف و کلمات به زبان های فارسی و انگلیسی می باشد. این پکیج که برای سنین 2 تا 11 سال بسیار مناسب است، موجب آمادگی کودکان زیر 7 سال برای رفتن به مقطع ابتدایی می گردد. پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان با آموزش حروف الفبای فارسی و انگلیسی به کودکان به همراه موسیقی، یادگیری را جذاب تر می نماید. این پکیج به آموزش رنگ ها با زبان های فارسی و انگلیسی نیز می پردازد. به دلیل این که تمامی آموزش های پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان، همراه با موسیقی می باشد، جذابیت بیشتری برای کودکان داشته و آنان را برای یادگیری ترغیب می کند. چون بر طبق گفته روانشناسان، موسیقی در یادگیری سریعتر نقش بسزایی را اعمال می نماید.

آموزش حروف و کلمات به کودکان

پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان با چند روش مختلف به آموزش حروف الفبای فارسی و انگلیسی پرداخته که هر کدام از این روش ها جذابیت خاص خود را داشته و بسته به سلیقه کودکتان می توانید یک روش را جهت یادگیری آنان انتخاب نمایید. در این پکیج، به آموزش اعداد با زبان های فارسی و انگلیسی نیز پرداخته شده و برخی از میوه ها و سبزیجات هم آموزش داده شده اند.

آموزش حروف و کلمات به کودکان

پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان، برخی از حرفه ها مانند آتش نشان، آرایشگر، برنامه نویس و ... را به همراه تصویر جهت نشان دادن کامل حرفه و لباس مخصوص آنان، آموزش داده است. لازم به ذکر بوده که تمامی آموزش ها به زبان انگلیسی هم در این پکیج موجود می باشد. در پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان، تعدادی فیلم آموزشآشپزی با خمیر بازی و وسایل آشپزخانه اسباب بازی موجود است که به سرگرمیکودکان شما کمک بسیاری می کند.

آموزش حروف و کلمات به کودکان

از جمله آموزش های دیگر این پکیج می توان به آموزش حیوانات اهلی، وحشی و دریایی، اشکال، ورزش ها و اعضای بدن و ... اشاره نمود. تمامی این آموزش ها با تصویر مربوط به آن، جهت فهم هر چه بیشتر کودکان شما همراه است. به طوریکه کودکان شما پس از مشاهده فیلم های آموزشی پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان قادر به یادگیری گفتاری و نوشتاری تمامی حروف الفبای فارسی و انگلیسی و هم چنین هزاران کلمه مختلف به زبان های فارسی و انگلیسی خواهند بود.

آموزش حروف و کلمات به کودکان

یکی دیگر از موارد موجود در پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان که آن را برای سنین بین 7 تا 11 سال نیز مناسب نموده، وجود داستان هایی جذاب و نوستالژیک مانند پینوکیو، سفید برفی و هفت کوتوله، داستان جنگل و دختر کبریت فروش و ... به زبان فارسی با زیرنویس انگلیسی می باشد. این داستان ها حالت قصه گویی داشته و به صورت انیمیشن های کوتاه و جذابی تهیه شده که می توانند ساعت ها کودکان شما را سرگرم نگاه دارند.

آموزش حروف و کلمات به کودکان در 118فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.