118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش بیش از ده ها مدل عروسک دختر خدمت علاقمندان بههنر پرکاربرد و در عین حال پردرآمد عروسک بافی ارائه می گردد. آموزش بافت انواع عروسک دختر در دو پارت گردآوری شده که پارت اول بافت هفت مدل عروسک دختر را آموزش داده است.

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر - آموزش بافت انواع عروسک دختر

بخش اول مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر با شرح نحوه بافت عروسک الکسا آغاز شده و طی هشت مرحله، نحوه بافت این عروسک زیبا را در اختیار علاقمندان قرار داده است. آموزش عروسک الکسا با بافت پا و کفش عروسک شروع شده و به صورت گام به گام پیش می رود به طوری که در پایان نحوه بافت سر و تن، مو عروسک و چگونگی اتصال قسمت های متفاوت را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه بافت عروسک الکسا با کلاه نیز در بخش دوم مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر آموزش داده شده است.

آموزش بافت انواع عروسک دختر - آموزش بافت انواع عروسک دختر

بخش سوم مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر مراحل بافت عروسک جولیت را آموزش می دهد. عروسک زیبا جولیت موهایی بلند و کلاهی بزرگ داشته همچنین لباسی دامن دار با دو بند به تن دارد. مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دخترتمامی مراحل مربوط به بافت قسمت های مختلف بدن عروسک، لباس، کلاه و نحوه اتصال موها را به طور کامل شرح داده است.

آموزش بافت انواع عروسک دختر - آموزش بافت انواع عروسک دختر

ممکن است در هنگام بافت دست عروسک یا تغییر سایز دامن عروسک دچار مشکل ششوید اما جای هیج نگرانی نیست زیرا مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر تمامی این موارد را به تفضیل شرح داده خواهد شد. آموزش بافت عروسک رومینا از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر می باشد به طوری که در طول شش مرحله صفر تا صد بافت این عروسک دوست داشتنی را توضیح داده است.

آموزش بافت انواع عروسک دختر

تفاوت عروسک رومینا با سایر مدل ها، در مدل لباس عروسک، سایز بدن و لوازم جانبی آن می باشد که به صورت گام به گام نحوه بافت هر کدام آموزش داده می شود. هر یک از مدل ها لوازم جانبی متفاوتی نظیر عروسک خرس، کیف، خرگوش و ... دارند که چگونگی بافت این موارد در سایز کوچک نیز در مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر به تفضیل شرح داده خواهد شد.

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر

آمورش بافت عروسک سامانتا و سونیا از دیگر موارد آموزشی مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر می باشد. عروسک سامانتا یکی از بی نظیرترین مدل های مطرح شده در مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر است که موهایی بلند، کلاهی لبه گرد و کفش دارد. در نگاه اول بافت این عروسک جذاب کمی مشکل به نظر می رسد اما اگر مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر را به صورت مر حله به مرحله دنبال کنید، در آخر موفق به بافت این عروسک زیبا خواهید شد. در پایان مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر با آموزش بافت عروسک کارولینا پایان می پذیرد. در رابطه با هر عروسک، نحوه بافت چشم ها، دهان، بینی و ابرو عروسک آموزش داده شده است.

آموزش بافت انواع عروسک دختر

پس از تماشای کامل مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر قادر به بافت مدل های متفاوتی خواهید بود. لازم به ذکر است این مجموعه آموزشی به صورت جزء به جزء بوده و تمامی مراحل به طور کامل پوشش داده می شود. با ید افزود پارت اول مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر تنها به بافت مدل های متفاوت عروسک دختر مبادرت ورزیده است این در حالی است که پارت دوم به آموزش بافت عروسک پسر نیز خواهد پرداخت و در آینده ای نزدیک خدمت شما عزیزان ارائه خواهد گردید.

آموزش بافت انواع عروسک دختر

عروسک بافی را می توان به عنوان یکی از جذابترین و پردرآمدترین مشاغل خانگی حال حاضر در نظر گرفت به طوری که بسیاری از افراد تنها از همین راه به درامدهای هنگفت راه یافته اند. اما یافتن یک مجموعه آموزشی خوب به منظور فراگیری کامل، دغدغه بسیاری از افراد علاقمند به عروسک بافی می باشد. اگر شما هم به دنبال  یادگیری کامل و اصولی عروسک بافی توسط یکی از بی نظیرترین مجموعه های موجود می باشید، مجموعه آموزش بافت انواع عروسک دختر را از دست ندهید.

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر

در زیر لیستی از آموزش های این مجموعه اموزشی ارائه می گردد:

-آموزش مرحله به مرحله بافت عروسک الکسا

-نحوه بافت عروسک الکسا با کلاه

-چگونگی بافت عروسک جولیت

-مراحل بافت عروسک رومینا

-آموزش گام به گام عروسک سامانتا

-اموزش بافت عروسک سوفیا

-صفر تا صد بافت عروسک کارولینا

آموزش بافت انواع عروسک دختر در 118فایل

نظرات 1 + ارسال نظر
موزیک شاد یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:57 http://www.musicgelyan.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگه تو اینترنت دنبال آهنگ جدید و باحال میگردید؟ برید به سایت زیر

www.musicgelyan.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.