118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش زبان انگلیسی engvid استاد Alex

آموزش زبان Engvid

آموزش زبان انگلیسی engvid  به عنوان یکی از برترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در دنیا شناخته می شود زیرا با شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. قسمت دوم از مجموعه آموزش زبان انگلیسی engvid مربوط به یکی دیگر از اساتید این مجموعه به نام Alex  می باشد. وی که بیش از یک دهه در زمینهآموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته، یکی از کارآزموده ترین اساتید Engvid است. Alex که خود نیز زبان انگلیسی، زبان دومش محسوب می شود با مشکلات و سختی های افراد در راه یادگیری زبان انگلیسی عمیقاً آشناست.

آموزش زبان انگلیسی engvid 1

  آموزش زبان انگلیسی engvid آموزش زبان انگلیسی engvid

مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid که شامل 194 درس از الکس می باشد یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی است به طوری که گرامر، لغات، تافل، آیلتس و ... را در بر می گیرد و بر اساس سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته بندی شده است.

مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid با انواع عبارات و اصطلاحات، کلمات محاوره ای و نحوه بیان درخواست به صورت مودبانه در زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. باید افزود مدرس مجموعه آموزش زبان انگلیسی engvid، انگلیسی را با لهجه آمریکایی زیبا و روانی صحبت می کند که برای علاقمندان به لهجه آمریکایی بسیار جذاب خواهد بود.

آموزش زبان انگلیسی engvid

تلفظ برخی کلمات توسط کسانی که انگلیسی زبان اصلی شان نیست همواره با اشتباهاتی همراه است که مدرس مجموعه آموزش زبان Engvid به این اشتباهات اشاره کرده و نحوه تلفظ صحیح بسیاری از کلمات را بیان می کند. وی همچنین شیوه به کار بردن حروف اضافه در موقعیت های مختلف را به درست ترین روش برای زبان آموزان شرح می دهد.

آموزش زبان انگلیسی engvid

آموزش زبان انگلیسی engvid 1


لازم به ذکر است تمام ویدئوها به همراه زیرنویس انگلیسی می باشد که در فهم بهتر درس ها به شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگر علاقمند به ارتقا سطح زبان خود به عنوان یک دانش آموز یا استاد زبان انگلیسی هستید مجموعه آموزش زبان انگلیسی engvid را از دست ندهید.  به زودی قسمت های بعدی مجموعه Engvid که متعلق به سایر اساتید این مجموعه می باشد در وب سایت 118فایل منتشر خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.