118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش حرفه ای زنبورداری

آموزش حرفه ای زنبورداری، اساس زنبورداری را تمام و کمال در اختیارتان قرار می دهد به گونه ای که بسیاری از نکات کاربردی پیرامون زنبورداری را به طور کامل فرا خواهید گرفت. مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری تمامی مراحل زنبورداری نظیر ابزار و لوازم زنبورداری، حفاظت از کندوها در فصول مختلف سال و برداشت عسل را به طور ویژه آموزش می دهد.

 

 

 

آموزش حرفه ای زنبورداری 1

  با تماشای مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری، چگونگی به وجود آوردن یک ازدحام مصنوعی برای زنبورها، نحوه یکی کردن دو کلنی زنبورعسل و نحوه اضافه کردن قاب جدید به کندو را فرا خواهید گرفت همچنین نحوه استفاده از غلظت سنج و جمع آوری شهد از گل قاصدک را می آموزید. اگر در زمینه زنبورداری اطلاعات و تخصص کافی داشته باشید می توانید از این راه به درآمد های میلیونی دست یافته و حتی برای دیگران اشتغال ایجاد نمایید.

 

 

آموزش زنبورداری در منزل

یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با زنبورداری بیماری های مربوط به کندو و نحوه نگهداری از زنبورها در برخی از فصول سال مانند فصل زمستان می باشد. مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داده و آنچه را که در این رابطه باید بدانید به شما می آموزد. لازم به ذکر است مجموعه آموزش جامع زنبورداری نحوه صحیح پوشیدن لباس مخصوص زنبورداری و شست وشوی درست این لباس را آموزش می دهد، زیرا عدم پوشش لباس مناسب در هنگام زنبورداری مشکلات عدیده ای را برای فرد به وجود خواهد آورد.

آموزش حرفه ای زنبورداری

 

آموزش حرفه ای زنبورداری 1

 تغذیه زنبورها در فصل زمستان و نحوه تهیه شربت شکر برای آن ها از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری به آن پرداخته است. اگر شما هم مانند بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از اتمام تحصیلات با مشکل بیکاری روبرو شد ه اید، مجموعه آموزش زنبورداری علاوه براینکه حرفه و تخصصی جدید به شما می آموزد زمینه اشتغال را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه  نمایید

www.118file.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.