118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزش قدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکات هیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ در واقع تکمیل کننده آموزش های بخش دوم می باشد. مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ آقای Mirhan می باشد که اهل کشور ارمنستان است و یکی از بازیگران کاربلد بوده و در مجموعه هایی نظیر 17 again نیز ایفای نقش کرده است. وی که به عنوان یکی از برترین مربیان هیپ هاپ در دنیا شناخته می شود در برخی از ویدئوها به تنهایی و در بسیاری با همکاری تیمش متشکل از دو خانم و آقا به آموزش اصولی حرکات هیپ هاپ پرداخته است.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

چهار بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ به گروه Mirhan اختصاص یافته و دربردارنده آموزش های گروهی و Choreogaphy می باشد. آنچه در رابطه با هیپ هاپ از اهمیت بالایی برخوردار است هماهنگ شدن فرد با ریتم موسیقی و همراهی دقیق با موسیقی می باشد لذا این مجموعه آموزشی به بهترین شکل ممکن و به آرامترین شیوه تمامی حرکات مربوط به هیپ هاپ را آموزش داده است. پس از فراگیری کامل آموزش های ابتدایی قادر خواهید بود شیوه های تندتر و پیچیده تر را نیز با تمرین فراوان بیاموزید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

در پایان بخش پنجم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ، دربردارنده سری ویدئوهای مجموعه How Cast می باشد که باله، چاچا، سالسا و شیمی را به بهترین شکل ممکن در اختیار علاقمندان قرار داده است. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می توان به مربیان کاربلد و آموزش مرحله به مرحله و جزء به جزء این مجموعهآموزشی اشاره کرد به گونه ای که برای تمامی افراد چه کسانی که در این زمینه مبتدی هستند و چه افراد حرفه ای که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند، مناسب خواهد بود.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که بیش از 15 ساعت آموزش اصولی و گام به گام هیپ هاپ می باشد در واقع همانند یک کلاس آموزشی عمل کرده و به جرات می توان گفت از کلاس آموزشی نیز امر آموزش را بهتر محقق خواهد کرد. لذا اگر علاقمند به فراگیری هر چه بهتر هیپ هاپ می باشید اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید، مجموعه آموزش آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که توسط وب سایت 118فایل گرداوری شده را از دست ندهید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

بخش اول:

-آموزش هیپ هاپ برای سطح مبتدی

-اموزش سالسا

-آموزش چاچا به صورت مرحله به مرحله

-آموزش Breakdance

بخش دوم:

-15ویدئو Choreography

بخش سوم:

-آموزش مرحله به مرحله هیپ هاپ

بخش چهارم:

-14 ویدئو گام به گام  Choreography

بخش پنجم:

-آموزش گام به گام حرکات شیمی

-آموزش چاچا

-باله

برای خرید این پیکج به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید!


آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.


آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند کاری بسیار سخت و تخصصی است، می تواند ساده و کاربردی باشد. برای آموزش ساخت ربات تلگرام مهارت زیادی نیاز نیست و آشنایی ساده با اینترنت و شبکه های اجتماعی کافی است. البته باید در خاطر داشت که آموزش ساخت ربات تلگرام مثل تمام آموزش های دیگر، می تواند به صورت حرفه ای دنبال شود و تخصصی گردد. مثلا برای آموزش ساخت ربات تلگرام که جنبه ی سرگرمی' >سرگرمی و کاربردی ساده داشته باشد (مثلا رباتی که در پاسخ به عباراتی خاص، پیامی را ارسال کند، به صورت گروهی به کاربران اطلاع رسانی کند یا آمارگیری نماید) نیازی به تخصص خاص نیست و تمام کارهای موردنیاز را می توان در داخل نرم افزار تلگرام در گوشی انجام داد. آموزش ساخت ربات تلگرام در این سطح در زمان کوتاهی انجام می‌ گیرد، اما برخی افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت تخصصی هستند. آموزش ساخت ربات تلگرام در سطوح حرفه ای نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی می باشد که اغلب آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان های سی، پی اچ پی، پایتون انجام می شوند.

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

اگر تخصص کافی برای آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت حرفه ای ندارید، امکان دیگری که اخیرا فراهم گردیده، ساخت ربات های بسیار تخصصی با گزینه های آماده و پشتیبانی است که با هزینه یا رایگان عرضه می گردند. مشکل اصلی این است که ربات ساز های رایگان بعضا دارای تبلیغات فراوان و آزاردهنده هستند اما نگران نباشید چون راه حل ساده تری نیز وجود دارد. کافی است ابتدا با تهیه ی مجموعه‌ ای که برای شما تدارک دیده ایم، با اصول آموزش ساخت ربات تلگرام و نحوه ی راه اندازی آن آشنا شوید، سپس می توانید با مراجعه به چندین سایت معتبر، دستورات موردنیاز خود را به زبان برنامه نویسی تبدیل کنید و داخل ربات بگنجانید. مطمئن باشید که پس از دیدن آموزش ساخت ربات تلگرام خواهید فهمید که این کار نه تنها ساده است، بلکه می توانید با ساخت ربات های مختلف نیازهای روزمره ی خود را مثل اطلاع رسانی گروهی، دریافت پیام های تعاملی غیر مستقیم، تبلیغات کسب و کار و مدیریت گروه های خود را پاسخ دهید.


آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام با ارسال درخواست ایجاد ربات با نام، شناسه و عکس دلخواه به تلگرام آغاز می شود اما ربات ساخته شده عملکردی ندارد. آموزش ساخت ربات تلگرام در واقع آموزش اضافه کردن قابلیت ها و عملکردهای مختلف به ربات شخصی شما است که از راه های مختلف انجام می شود. یک راه استفاده از ربات در بستر خود تلگرام است که در این صورت می توانید از گزینه های آماده ی ربات ساز استفاده کنید. راه دیگر استفاده از سرورهای خارج از تلگرام است که به ربات متصل می شوند و برای کارهای شخصی خارج از تلگرام مانند اعلام وضعیت اب و هوا، اعلام نرخ ارز، پرداخت های اینترنتی، دانلود از سایت های دیگر و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مورد دوم احتمالا به چند خط کد نویسی ساده نیاز خواهید داشت. در مجموعه آموزش ساخت ربات تلگرام که برای شما آماده شده ، هر دو حالت در نظر گرفته شده است که می توانید بر حسب نیاز از آن استفاده کنید. در مجموعه آموزش ساخت ربات تلگرام مباحث زیادی به صورت فایل های ویدئویی پوشش داده شده است که می توان به ساخت ربات و تعیین مشخصات پایه، فرمان ها، ارسال فایل با ربات، ربات پاسخگوی خودکار، آموزش ساخت ربات تلگرام بدون کد نویسی، ربات چت و... اشاره کرد. در مبحث بعدی آموزش ساخت ربات تلگرام که تخصصی تر است، اتصال ربات به گوگل و جیمیل، پردازش داده و پاسخگویی معرفی می گردد. در ادامه ی آموزش ساخت ربات تلگرام به ساخت ربات با قابلیت پرداخت مالی پرداخته می شود و در نهایت، چند فایل دارای اطلاعات تکمیلی که حاوی کدها و منابع مفید و رایگان برای ساخت ربات است نیز مشاهده خواهید کرد. هم اکنون می توانید آموزش ساخت ربات تلگرام را که توسط وبسایت 118file.com تهیه شده است، سفارش دهید و آموزش ساخت ربات تلگرام را شروع کنید.

برای خرید این پکیج به وبسایت 118فایل مراجعه نمائید!

www.118File.com

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " />

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.


آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " title=" آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر " style="max-width: 100%; border: none; outline: 0px; font-size: 19.2px; background: transparent; margin: 0px; padding: 0px;" />

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در پایان سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر شعرهای آموزشی در زمینه های متفاوت، دربردارنده بخشی تحت عنوان آموزش لغات می باشد که به طور ویژه مجموعه ای از بی نظیرترین لغات زبان انگلیسی در زمینه های مختلف را آموزش خواهد داد. سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از سطح پیشرفته تری نسبت به دیگر سطح ها برخوردار بوده و به خاطر سپردن لغات را برای افراد میسر می کند به طوری که مجموعه ای از لغات مربوط به انواع غذاها، ابزارآلات متفاوت، میوه ها و ده ها مورد دیگر را همراه با تصاویر در اختیار علاقمندان قرار می دهد همچنین در پایان هر ویدئو آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان قرار دارد.


آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر اگر به صورت کامل و مرحله به مرحله همراه با تکرار مداوم مشاهده شود می تواند جایگزین مناسبی برای کلاس زبان انگلیسی باشد. پس از تماشای کامل این مجموعه بی نظیر کودکان تا سطح زیادی با لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی، به بهترین شیوه ممکن آشنا خواهند شد. باید افزود مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر اینکه منبعی فوق العاده به منظور آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد، می تواند ابزار کمک آموزشی مهمی برای مدرسان زبان انگلیسی نیز به حساب آید. تمامی مدرسان زبان انگلیسی که بهکودکان 4تا 13 سال درس می دهند، می توانند برای تفهیم بهتر مطالب از ویدئوهای مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر کمک بگیرند.


آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " title=" آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر " style="max-width: 100%; border: none; outline: 0px; font-size: 19.2px; background: transparent; margin: 0px; padding: 0px;" />

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در ادامه لیستی از تمام آنچه که در این مجموعه آموزشی مطرح شده ارائه می گردد:

سطح اول:

-اعداد

-آموزش حروف الفبا و اعداد برای کودکان

-صداها در زبان انگلیسی –phonics

-صدای حیوانات-animals sound

-قسمت های مختلف بدن

-آهنگ ها-songs

سطح دوم:

-آموزش ریاضی-Math Songs Sing and Learn Math!

-بخش های مختلف خانه-Rooms of the House

-حشرات در زبان انگلیسی-bugs

-حیوانات جنگل-Zoo Animals Songs for Kids

-دایناسورها-Dinosaur Songs For Kids

-روزهای هفته-days of the week

-شعرهای کریسمس-christmas

-غذاها و سلامتی-Food and Health

-ماشین آلات -Vehicles and Transportation Songs for Children

-مشاغل در زبان انگلیسی

-میوه ها-fruit

-یادگیری خیوانات با شعر-Learn Animals with these fun songs!

سطح سوم:

-آموزش در زمینه های مختلف

-شعرهای آموزشی-educational

-مجموعه ای بی نظیر برای یادگیری لغات در زمینه های مختلف-vocabulary in English

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید!


آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " />

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.


آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " title=" آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر " style="max-width: 100%; border: none; outline: 0px; font-size: 19.2px; background: transparent; margin: 0px; padding: 0px;" />

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در پایان سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر شعرهای آموزشی در زمینه های متفاوت، دربردارنده بخشی تحت عنوان آموزش لغات می باشد که به طور ویژه مجموعه ای از بی نظیرترین لغات زبان انگلیسی در زمینه های مختلف را آموزش خواهد داد. سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از سطح پیشرفته تری نسبت به دیگر سطح ها برخوردار بوده و به خاطر سپردن لغات را برای افراد میسر می کند به طوری که مجموعه ای از لغات مربوط به انواع غذاها، ابزارآلات متفاوت، میوه ها و ده ها مورد دیگر را همراه با تصاویر در اختیار علاقمندان قرار می دهد همچنین در پایان هر ویدئو آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان قرار دارد.


آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر اگر به صورت کامل و مرحله به مرحله همراه با تکرار مداوم مشاهده شود می تواند جایگزین مناسبی برای کلاس زبان انگلیسی باشد. پس از تماشای کامل این مجموعه بی نظیر کودکان تا سطح زیادی با لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی، به بهترین شیوه ممکن آشنا خواهند شد. باید افزود مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر اینکه منبعی فوق العاده به منظور آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد، می تواند ابزار کمک آموزشی مهمی برای مدرسان زبان انگلیسی نیز به حساب آید. تمامی مدرسان زبان انگلیسی که بهکودکان 4تا 13 سال درس می دهند، می توانند برای تفهیم بهتر مطالب از ویدئوهای مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر کمک بگیرند.


آموزش زبان انگلیسی به <a rel=کودکان با شعر " title=" آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر " style="max-width: 100%; border: none; outline: 0px; font-size: 19.2px; background: transparent; margin: 0px; padding: 0px;" />

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در ادامه لیستی از تمام آنچه که در این مجموعه آموزشی مطرح شده ارائه می گردد:

سطح اول:

-اعداد

-آموزش حروف الفبا و اعداد برای کودکان

-صداها در زبان انگلیسی –phonics

-صدای حیوانات-animals sound

-قسمت های مختلف بدن

-آهنگ ها-songs

سطح دوم:

-آموزش ریاضی-Math Songs Sing and Learn Math!

-بخش های مختلف خانه-Rooms of the House

-حشرات در زبان انگلیسی-bugs

-حیوانات جنگل-Zoo Animals Songs for Kids

-دایناسورها-Dinosaur Songs For Kids

-روزهای هفته-days of the week

-شعرهای کریسمس-christmas

-غذاها و سلامتی-Food and Health

-ماشین آلات -Vehicles and Transportation Songs for Children

-مشاغل در زبان انگلیسی

-میوه ها-fruit

-یادگیری خیوانات با شعر-Learn Animals with these fun songs!

سطح سوم:

-آموزش در زمینه های مختلف

-شعرهای آموزشی-educational

-مجموعه ای بی نظیر برای یادگیری لغات در زمینه های مختلف-vocabulary in English

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید!


آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما

آ

آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما به توضیح تمامی موارد جهت طراحی یک رابط کاربری به صورت مرحله به مرحله با استفاده از فیگما که به منظور رقابت با نرم افزار دسکتاپ Adobe ایجاد شده، پرداخته است. در این مجموعه شما با محیط اولیه فیگما به طور کامل آشنا شده و درباره ابزارهای موجود در آن و کارکرد هر کدام اطلاعات جامعی را کسب خواهید نمود. هم چنین شما به واسطه مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما، نحوه ترسیم اشکال برداری و کارکرد ابزار Pen را یاد خواهید گرفت. باید افزود که این دوره به توضیح کامپوننت ها و محدودیت های فیگما نیز می پردازد.

آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما

مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما در حین ارائه توضیحات به انجام پروژه ای جهت درک بیشتر شما از مطالب خواهد پرداخت. یکی از این پروژه ها، طراحی یک وبلاگ بوده که مدرس این دوره با آموزش مرحله به مرحله نحوه طراحی این پروژه در قالب دو پارت، به یادگیری هرچه بیشتر شما کمک فراوانی می نماید. لازم به ذکر بوده که دوره آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما درباره عملگرهای بولین نیز توضیحات جامعی را ارائه نموده است.


آموزش کامل و <a rel=مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما" title="آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما " style="border: none; outline: 0px; font-size: 19.2px; background: transparent; margin: 0px; padding: 0px; max-width: 100%;" />

آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما - آموزش کامل ومقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما

از دیگر موارد آموزش داده شده در مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما می توان به قاعده کلی طراحی اشاره نمود. باید افزود که این دوره درباره فریم Wire و نحوه مدیریت آن نیز سخنانی را به میان آورده است. توضیح درباره وب سایت منابع فیگما در قالب بخش منابع یکی دیگر از مباحث پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما به شمار می رود. در این دوره، شما نحوه طراحی برنامه UXUI را توسط فیگما به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت. در انتها، مدرس این مجموعه با بیان نتایج نهایی از تمام آموزش های ارائه شده در دوره آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما، توضیحات خود را به پایان می رساند. لازم به ذکر است که مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما با ارائه تمرینات متعدد و مرتبط با مباحث ذکر شده در بخشهای مختلف این مجموعه به شما در فهم و درک بیشتر این مباحث کمک فراوانی می نماید. پس در صورت تمایل به یادگیری کامل مباحث فوق الذکر، مجموعه آموزش کامل و مقدماتی طراحی رابط کاربری با فیگما را از طریق وبسایت 118فایل خریداری نمایید.



مشاهده تصاویر این فایل: