118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش دیوارپوش اپوکسی

آموزش دیوارپوش اپوکسی در ادامه دو پارت اول و دوم مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی بوده و در واقع تکمیل کننده آن می باشد. آموزش دیوارپوش اپوکسی حاوی چندین فایل آموزشی به منظور آموزش کامل دیوارپوش اپوکسی بوده و به صورت مرحله به مرحله تمامی نکات و جزئیات اجرای دیوارپوش اپوکسی  را شرح می دهد.

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی 1

 
 
ادامه مطلب ...

آموزش کناف کاری

آموزش کناف کاری

 

 

یکی از موسساتی که در زمینه صنعت ساختمان حرف های زیادی برای گفتن دارد موسسه کناف می باشد.از دلایل شهرت جهانی این موسسه، فعالیت در سطح بین المللی و ویژگی های برجسته آن است.کناف که یک موسسه خانوادگی اصیل می باشد در سال 1932 توسط کناف آلمان پایه گذاری شد.

آموزش کناف کاری 1

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه در مجموعه ی پیش روی شما، از جامع ترین آموزش های موجود در زمینه ی آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه و موبایل است. با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه و وسایل مشابه مانند تبلت، نیاز به آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه نیز افزایش یافته است. کم تر کسی است که با موبایل خود مشکلی پیدا نکرده باشد و سروکارش به تعمیرگاه های موبایل نیفتاده باشد. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراهبه شما کمک می کند که با اصول اولیه و ساختار موبایل ها مثلا محل قرارگیری قطعات مختلف در داخل موبایل آشنا شوید. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه همچنین می تواند نقطه ی شروعی برای راه اندازی کسب و کار پر درآمد تعمیر موبایل و وسایل الکترونیکی باشد.

 

  ادامه مطلب ...

آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

  ادامه مطلب ...

آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

  ادامه مطلب ...