118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش عروسک بافی با قلاب

آموزش عروسک بافی با قلاب به آموزش گام به گام انواع مختلفی از عروسک ها با قلاب پرداخته و هر مرحله را به طور کامل و با جزئیات آموزش داده است. مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب با آموزش نکات و جزئیات مقدماتی مربوط به آموزش عروسک بافی با قلاب آغاز شده و آموزش های مقدماتی به منظور آغاز قلاب بافی را در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش عروسک بافی با قلاب 

آموزش عروسک بافی با قلاب 1

آموزش عروسک بافی با قلاب - آموزش عروسک بافی با قلاب

برای شروع کار امکانات زیادی لازم نیست، کامواهای رنگی، میل قلاب بافی، سوزن کاموا دوزی و پنبه قابل شست و شو تمام آن چیزی است که برای شروع کار عروسک بافی با قلاب به آن نیاز دارید. آموزش عروسک بافی با قلاب به آموزش نحوه بافت عروس دریایی می پردازد و به طور کامل مراحل بافت را شرح می دهد. برای بافت عروس دریایی انتخاب نوع بافت مناسب، استفاده از بافت پایه بلند یا ساده و نحوه اتصال بخش های مختلف اهمیت زیادی دارد که مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب تمام این موارد را به تفضیل شرح می دهد.

آموزش عروسک بافی با قلاب

این مجموعه آموزشی همچنین نحوه بافت عروسک دختر را به شما آموخته و چگونگی بافت موهای عروسک به صورت صاف و فرفری را آموزش می دهد. در ادامه مجموعهآموزش عروسک بافی با قلاب مراحل بافت میمون، گوزن، موش و بچه گربه را با جزئیات کامل به شما می آموزد. این روزها عروسک های قلاب بافی با توجه به تنوع زیادی که داشته و همچنین قابل شست و شو بودن در میان افراد طرفداران بسیاری داشته و بچه ها علاقه زیادی به این قبیل عروسک ها نشان می دهند.

آموزش عروسک بافی با قلاب

اگر وقت آزاد زیادی داشته و مدت زمان طولانی در خانه به سر می برید با مجموعهآموزش عروسک بافی با قلاب هم می توانید خودتان را سرگرم کرده و هم حرفه و هنری پرکاربرد و در عین حال پردرآمد را بیاموزید. با تماشای مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که شامل دو پارت می باشد می توانید تمام آنچه را که در رابطه با عروسک بافی با قلاب لازم و ضروری است فرا گرفته و همزمان با تماشای این مجموعهآموزشی اقدام به بافت عروسک مورد نظر بنمایید.

آموزش عروسک بافی با قلاب

 

آموزش عروسک بافی با قلاب 1

 

بخش دوم مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که در واقع مکمل بخش اول می باشد اطلاعات تکمیلی و همچنین آموزش های کامل تر را در اختیارتان قرار می دهد. بخش دوم مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.اگر علاقمند به یادگیری هنر عروسک بافی با قلاب به منظور کسب درآمد و رقم زدن آینده ای بهتر برای خود می باشید مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. بی شک این مجموعه آموزشی یکی از کاملترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش عروسک بافی با قلاب خواهد بود.

 

مشاهده تصاویر این فایل:

آموزش زبان Engvid استاد Jon

مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon عنوان یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار سایت 118فایل می باشد که به درخواست کاربران و به دنبال تقاضای بسیاری از طرفداران مجموعه آموزش زبان Engvid ارائه شده است. مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon که بیش از 38 درس با میانگین زمانی 10 دقیقه می باشد دربردارنده تمامی دروس استاد Jon تا پایان سال 2017 میلادی می باشد.

آموزش زبان Engvid استاد Jon 1


آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

با تماشای مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon با بسیاری از اشتباهات رایج زبان آموزان در هنگام به کار بردن کلماتی نظیر Soon, Early, Quick و Fastآشنا خواهید شد. برخی از حروف زبان انگلیسی نظیر F, V و B بعضاً به صورت اشتباه تلفظ می شوند، مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon نحوه تلفظ صحیح این حروف، جایگاه زبان در هنگام تلفظ این حروف و نحوه قرارگرفتن دندان ها بر روی لب ها را به طور کامل آموزش خواهد داد.

آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

در طول مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon ده ها اصطلاح و عبارت در رابطه با  غذا و آشپزی در زبان انگلیسی خواهید آموخت که به ارتقاء و بهبود دایره لغات شما کمک فراوانی خواهد کرد. بسیاری از افراد وقت کافی برای شرکت در کلاس های زبان آموزشگاه های مختلف را ندارند و همواره به دنبال Self- Study و یادگیری زبان انگلیسی در منزل هستند، اما یک منبع خوب و معتبر به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است.

آموزش زبان Engvid استاد Jon

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید مجموعهآموزش زبان Engvid استاد Jon انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.این مجموعهآموزشی برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب بوده و به طور چشمگیری موجب بهبود سطح زبان انگلیسی شما خواهد شد. مجموعه آموزش زبان Engvid که تاکنون دروس مربوط به 14 استاد از این مجموعه در وب سایت 118فایل ارائه شده است یکی از برترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش زبان انگلیسی می باشد. 

آموزش زبان Engvid استاد Jon

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon 1

 

تماشای پکیج کامل آموزش زبان Engvid تنها بعد از یک ماه موجب ارتقاء سطح زبان انگلیسی شما شده و هر چهار مهارت Speaking, Listening, Reading و Writting شما را بهبود خواهد بخشید. اگربه دنبال یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستید مجموعهآموزش زبان Engvid استاد Jon را از دست ندهید.

 

 


مشاهده تصاویر این فایل:

آموزش نصب نرده استیل

آموزش نصب نرده استیل : امروزه نرده های آلومینیومی و نرده های استیل طرفداران زیادی دارند اما به جرات می توان گفت نرده استیل هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر دوام انتخاب بهتری می باشد.بسته آموزش نصب نرده استیل یکی از کاربردی ترین مجموعه های آموزشی در رابطه با نرده استیل می باشد که با خرید این مجموعه از ابتدا تا انتها و به عبارتی صفرتا صد نصب انواع نرده اعم از نرده استیل، چوبی، کابلی و حفاظ شیشه ای (glass) را فرا خواهید گرفت.بسته آموزش نصب نرده استیل حاوی 4 مجموعه آموزشی با عناوین نرده استیل، نرده چوبی، نرده کابلی و نرده شیشه ای است. مجموعه آموزشی اول به طور کامل نرده استیل را پوشش می دهد به گونه ای که آموزش نصب نرده استیل انواع نرده، اندازه گیری دقیق برای جایگذاری نرده ها، چگونگی فرم دادن نرده به شکل مورد نظر و... را به طور کامل و تخصصی خواهید آموخت.

آموزش نصب نرده استیل

آموزش نصب نرده استیل 1


آموزش نصب نرده استیل

 

یکی از دلایل استفاده از آموزش نصب نرده استیل نرده کابلی خاصیت کششی آن در راه پله و عدم آسیب دیدگی فرد می باشد. مثلا اگر فردی در راه پله به نرده ها با شدت برخورد کند، دچار آسیب دیدگی می شود اما اگر نرده های راه پله از نوع نرده کابلی باشد به فرد صدمه ای وارد نمی شود زیرا نرده های کابلی به دلیل کشسان بودن، شدت ضربه را دفع می کنند. مجموعه دوم با عنوان نرده کابلی تمامی مراحل مربوط به نصب نرده کابلی وابزار ولوازم مورد نیاز را ارائه می دهد به طوری که در پایان شما قادر خواهید بود اندازه گیری، برش و نحوه اتصال کابل ها به نرده را انجام دهید.

 

آموزش نصب نرده استیل

 

مجموعه آموزشی سوم منحصرا به نرده چوبی پرداخته و شامل انواع نرده چوبی، چگونگی نصب و اتصال قطعات چوبی برای حفاظ راه پله و حیاط خانه، رنگ آمیزی حفاظ ها برای حیاط، مراحل برش چوب در شکل و اندازه مناسب و ارائه روش های کاربردی برای جلوگیری از فرسایش چوب توسط حشرات می باشد.آخرین مجموعه بسته آموزش نصب نرده استیل تحت عنوان نرده شیشه ای (glass)، چگونگی طراحی خطوط محافظ شیشه ای بدون قاب و جایگذاری و اتصال شیشه به پایه را مفصلاً آموزش می دهد. هریک از مجموعه های این بسته آموزشی حاوی چندین ساعت آموزش در زمینه مورد نظر،نمونه کارهای انجام شده، فایل های کامل و کاربردی و تصاویر متعدد می باشد. با خرید این بسته آموزشی تمامی آنچه را که برای نصب نرده های استیل باید بدانید، به طور کامل فرا خواهید گرفت.

 

آموزش نصب نرده استیل 1

 

مشاهده تصاویر این فایل:

آموزش نصب پارکت لمینت

لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت (Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب کفپوش و لمینت به صورت مورب و آماده سازی زیرساخت آن را فرا خواهید گرفت.

آموزش نصب پارکت لمینت 1

همچنین چگونگی چسباندن قطعات در هنگام اتصال، نحوه اتصال لمینت بر روی کف بتنی، لوازم موردنیاز برای این کارو ... می آموزید.با توجه به اینکه در هنگام اتصال لمینت به کف از چسب استفاده نمی شود، کف اتاق هیچ صدمه و آسیبی نمی بیند بنابراین لمینت را تا چندین بار پس از نصب می توان جمع آوری و مجددا در محلی دیگر نصب کرد. مجموعه آموزش لمینت نحوه نصب لمینت بدون چسب و چگونگی قرار دادن فوم برای زیرسازی را به درستی آموزش می دهد. به طور کلی سرعت نصب و اجرای لمینت بسیارزیاد و یادگیری آن آسان می باشد، در نتیجه تنها با یک بار تماشای این مجموعه آموزشی، نحوه نصب لمینت و کفپوش را بطوردقیق خواهید آموخت.

 

آموزش نصب پارکت لمینت 1

 

 

 

<p < p="">

آموزش نصب پارکت لمینت - آموزش نصب پارکت لمینت

در هنگام نصب پارکت، کفپوش و لمینت با مواردی مواجه خواهید شد که کار را برای شما سخت می کنند اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا این مجموعه جامع، اشتباهات رایج در هنگام نصب، نکات کاربردی جهت نصب بهتر و تمامی آنچه را که لازم و ضروری است در اختیارتان قرار می دهد.نحوه اتصال لمینت در اطراف لوله های رادیاتور، چگونگی نصب آن اطراف شومینه آجری و اتصال قطعات زیر درب در ابتدا سخت به نظر می رسد اما مجموعهآموزش نصب پارکت لمینت کلیه بخش ها را پوشش داده است.برای چیدمان لمینت روش های متعددی از قبیل چیدمان آجری، درهم، پله ای و جناقی وجود دارد که هر کدام به تفضیل شرح داده شده و چندین ساعت آموزش برای تعمیر کف لمینت، چوبی و ... ارائه گردیده است. 

آموزش نصب پارکت لمینت

 

آموزش نصب پارکت لمینت 1

 

 

 

 

باخرید مجموعه آموزش لمینت می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه به اشتغال در زمینه لمینت بپردازید. اگر تاکنون در زمینه لمینت فعالیت نکرده اید یا سالهاست در این زمینه فعالیت می کنید، هیچ تفاوتی ندارد این مجموعه برای هردو گروه از افراد مناسب خواهد بود.

مشاهده تصاویر این فایل:

آموزش کناف کاری سقف 2

یکی از بزرگترین وبرجسته ترین تولیدکنندگان در زمینه صنایع ساختمانی، موسسه بزرگ کناف در المان می باشد که بالغ بر 150 کارخانه در 37 کشور دنیا وچیزی حدود 23000 نفر نیروی کار دارد که امروزه به شهرتی جهانی دست یافته است.در پست قبلی وب سایت 118فایل مجموعه ای با عنوان "آموزش کامل کناف ساختمان " خدمت شما همراهان همیشگی ارائه گردید. در این پست مجموعه آموزش کناف کاری سقف که به صورت 2 دی وی دی و بیش از20 ساعت اموزش است، ارائه می گردد.سیستم کناف دارای ساختارها و محصولات متفاوتی است که می توان در شرایط اقلیمی متفاوت به کار برد؛ بنابراین تفاوت های اقلیمی هیچ محدودیتی در زمینه موارد استفاده کناف ایجاد نمی کنند.

آموزش کناف کاری سقف 1

آموزش کناف کاری سقف - آموزش کناف کاری سقف 

همچنین ویژگی هایی همچون سهولت، سرعت و دقت بالا در اجرا، ایمنی در برابر زلزله و حریق و نگهداری آسان موجب شده که امروزه این سیستم به عنوان جایگزین روش های سنتی در صنعت مورد استفاده قرار گیرد. این روزها افراد زیادی علاقمند به یادگیری کنافمی باشند، اگر شما هم یکی از این افراد بوده و به دنبال خرید یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش کناف کاری سقف ساختمان می باشید،  مجموعه آموزش کناف کاری سقف بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.این پکیج اموزشی به طور گسترده ای به طراحی بخش های داخلی ساختمان پرداخته است

آموزش کناف کاری سقف

 

آموزش کناف کاری سقف 1

 

با خرید مجموعه آموزش کناف کاری سقف که در زمینه اموزش کامل اجرای سقف کناف، اموزش نصب اسان انواع سقف کاذب، نصب سقف کاذب پی وی سی، شامل عکس هایی از مراحل اجرای هر اموزش ونمونه کارهای متعدد می باشد، برقابلیت ها وتوانایی های شما در زمینه موارد استفاده کناف خواهد افزود. همواره میتوانید برای خرید پستی مجموعه آموزش کناف کاری سقف، از دکمه "افزودن به سبد خرید" اقدام کنید وبا تکمیل مشخصات، بسته آموزش کناف کاری سقف را درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشاهده تصاویر این فایل: