118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی عنوان یکی دیگر از مجموعه های آموزشی پرطرفدار وب سایت 118فایل می باشد که این بار با رویکرد و روشی متفاوت به آموزش زبان آلمانی پرداخته است. آموزش زبان آلمانی که دارای سطوح متفاوتی می باشد در هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تهیه شده است که سری ویدئوهای حال حاضر به آموزش سطوح مبتدی پرداخته و در واقع دربردارنده سطح A_1، A_2  و B_1 می باشد. این مجموعهآموزشی می تواند به عنوان مجموعه ای مکمل در کنار آموزش زبان آلمانی از پایهمورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان آلمانی به گونه ای است که تمامی ویدئوها در قالب مصاحبه با افراد مختلف تهیه شده است. به عنوان مثال برای آموزش مجموعه ای از لغات و اصطلاحات مربوط به کامپیوتر، مدرس مجموعه همراه با دوربین و میکروفن به فروشگاهی مرتبط رفته و از افراد در رابطه با لوازم مرتبط با کامپیوتر سوالاتی را می پرسد همچنین از طریق نمایش تصاویر متفاوت به آموزش لغت مورد نظر در زبان آلمانی می پردازد.

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

همچنین به منظور آموزش ساختاری خاص در زبان آلمانی مثلاً چگونگی معرفی افراد، با تعداد زیادی از مردم مصاحبه کرده و از آنها درخواست می کند تا جملات مشابهی را تکرار کنند. لازم به ذکر است تمامی افرادی که مورد مصاحبه قرار می گیرند آلمانی بوده و زبان آلمانی زبان مادری یا زبان اولشان می باشد. لذا تماشای این مجموعه می تواند در ارتقا سطح شنوایی زبان آلمانی به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش زبان آلمانی

مطمئناً بارها شنیده اید که اگر قصد یادگیری زبانی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، چمدانتان را بسته و راهی کشور مورد نظر شوید اما این بار از طریق مجموعهآموزش زبان آلمانی به آلمان سفر خواهید کرد و در واقع با تماشای ویدئوهای آموزش زبان آلمانی، زبان آلمانی را هر چه بهتر فراخواهید گرفت.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی قصد مهاجرت و سفر به آلمان را دارند، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آلمان می روند که با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان و همچنین وجود دانشگاه های عالی در آلمان بسیار منطقی به نظر می رسد از طرفی شرایط اقتصادی مناسب کشور آلمان از دیگر دلایل مهاجرت افراد به کشور آلمان می باشد. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی قصد سفر به آلمان را دارید یادگیری اصولی زبان آلمانی اولین قدمی است که باید بردارید. اما چگونه؟ پیشنهاد ما با شما مجموعه آموزش زبان آلمانی می باشد. این مجموعه آموزشی اگر به طور کامل و در کنار مجموعه هایآموزش زبان آلمانی از پایه و آموزش پیشرفته زبان آلمانی مورد استفاده قرار گیرد در یادگیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.   ادامه مطلب ...

آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل با عمومی شدن استفاده از موبایل در جهان تبدیل به یک چالش و در عین حال فرصت گشته است. آموزش تعمیر موبایل از آن جایی معضل است که مشکلات مربوط به این وسایل الکترونیکی پیچیده بی شمار است و عیب یابی آن ها را دشوار می سازد. هم چنین به دلیل تعداد زیاد موبایل های ایراد دار، پیدا کردن تعمیرکاری مطمئن و باتجربه کاری سخت است. همین مشکلات باعث شده است که آموزش تعمیر موبایل تبدیل به فرصتی برای مشکل گشایی و اشتغال زایی مخصوصا در جوانان علاقه مند گردد. با یادگیری مسائل مربوط به سخت افزار موبایل در آموزش تعمیر موبایل می توانید علاوه بر این که با ساختار، مشکلات عمومی و اختصاصی مدل ها و برندها آشنا شوید و ایرادها را بدون مراجعه به تعمیرکار و صرف هزینه رفع کنید، به طور تخصصی به آموزش تعمیر موبایل بپردازید و شغلی پردآمد برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل که در مجموعه ی حاضر برایتان آماده گردیده، شامل مشکلات مختلف سخت افزاری در سطح برد موبایل می باشد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. در آموزش تعمیر موبایل، به تست قطعات الکتریکی می پردازیم که برخی از آن ها فقط زیر میکروسکوپ مخصوص تعمیرات قابل مشاهده اند و از نظر ظاهری مشکلی ندارند. این قطعات فقط با تست های تخصصی با اندازه گیری مقاومت، ولتاژ و شدت جریان مشخص می شوند. برخی دیگر از مشکلات راه حلی ساده دارند که مشاهده ی آموزش تعمیر موبایل ترفند رفع آن ها را به شما می آموزد. مثلا شل شدن کابل روبانی نمایشگر در اثر ضربه می تواند به قطع شدن نمایشگر و نمایش عجیب رنگ ها (آبی شدن، سیاه و سفید شدن، خاموش و روشن شدن، کم رنگ شدن یا خط دار شدن) شود. اگر تعمیرکار باتجربه نباشد و با آموزش تعمیر موبایل آشنایی کافی نداشته باشد، تشخیص اشتباهش می تواند منجر به هزینه ی بسیار بالا برای تعویض نمایشگر شود. این جاست که اهمیت این مجموعه ی باارزش آموزش تعمیر موبایل مشخص می گردد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل محدود به تعمیر موبایل نیست. در این مجموعه دو بخش کلی داریم که آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلت است و در هر بخش به صورت تخصصی و به تفکیک برند و مدل، مشکلات بررسی و رفع می شوند. شیوه ی فیلمبرداری منحصر به فرد این ویدئوها که با چند دوربین همزمان (روی سر از زاویه ی دید تعمیرکار، رو به رو برای دیدن چهره ی تعمیرکار، داخل میکروسکوپ برای دیدن بخش های الکترونیکی ریز، روی آمپرسنج و شارژر) انجام شده است، حضور در یک کلاس آموزش تعمیر موبایل را شبیه سازی می کند، با این تفاوت که شرکت در این کلاس مجازی نیاز به هزینه و وقت زیادی ندارد و همیشه و همه جا در دسترس و قابل تکرار می باشد. مدرس این دوره یکی از ماهرترین متخصصان تعمیر موبایل، لپ تاپ و تبلت و سایر لوازم الکترونیکی است که آموزش هایش به کامل و جامع بودن مشهورند.  ادامه مطلب ...

آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دو کاربرد اساسی دارد. اول اینکه آموزش رنگ آمیزی ساختمان از مراحل انتهایی ساختمان سازی است که عیب های ظاهری را می پوشاند و ظاهری تمیز و یک دست ارائه می دهد. برای این کار با توجه به جنس دیوار، درزگیری یا بتونه کاری اجرا می گردد و پس از اطمینان از مسطح بودن سطح زیرین، مراحل بعدی رنگ آمیزی انجام می شود. کاربرد دوم آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای زیباسازی اشیا و سطوح مختلف است. اگر کسی بخواهد رنگ دیوارهای یک اتاق در خانه اش را عوض کند، ناچار به آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهد بود. ایجاد تزئینات و اشکال مختلف روی دیوارها نیز به آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز دارد. همان طور که دیدیم، آموزش رنگ آمیزی ساختمان اهمیت زیادی در ظاهر و کارکرد منازل دارد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر کاری ساده باشد اما در حقیقت چنین نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به مهارت هایی دارد که همه ی آن ها در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت مرحله به مرحله و تصویری آمده است. از جمله این مهارت ها، توانایی ترکیب رنگ ها و شناخت خصوصیات و خواص رنگ های مختلف می باشد. آشنایی با کاربرد و طرز کار با ابزارهای مختلف نیز از مهارت هایی است که هر نقاش ساختمان به آن نیاز دارد و در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به طور کامل با وسایل و روش کارشان آشنا خواهید شد.

 

  ادامه مطلب ...

آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

روش اول آموزش ساخت صابون، روش سرد نامیده می شود. در این روش آموزش ساخت صابون از روغن و ماده ی قلیایی استفاده می شود اما حرارت اضافه از بیرون به آن داده نمی شود. صابون های حاصل از آموزش ساخت صابون به روش سرد، نیاز به چهار الی 6 هفته زمان برای سفت شدن نیاز دارند. انجام کارهای هنری و طراحی روی این صابون ها ساده است زیرا صاف و نازکند. اما در روش دوم که روش داغ آموزش ساخت صابون نامیده می شود، حین فرآیند صابونی شدن به مواد حرارت داده می شود و صابونِ حاصل قطورتر است و ظاهری طبیعی دارد. این صابون در زمان کوتاهی سفت می شود. در هر دو روش، می توان مواد اولیه ی صابون و اسانس و رنگ آن را به نسبت های مشخص و دلخواه تنظیم کرد. دو روش بعدی آموزش ساخت صابون، بازیافت صابون و ذوب و قالب گیری مجدد صابون هستند که بیشترِ آموزش ساخت صابون برای مبتدیان با همین روش است. شاید عدم امکان اضافه کردن و تغییر مواد اولیه از عیب های این روش ها باشد اما چون فرآیند صابونی شدن از قبل اتفاق افتاده، نیازی به مواد شیمیایی مضر و افزودنی ها نیست.  ادامه مطلب ...

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که توسط مؤسسه معروف FitDance تهیه شده و از طریق وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته، شامل 5 بخش می باشد. یکی از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش حرکات ورزشی برای کودکان اختصاص داده شده است. در این بخش، شما می توانید با نمایش این آموزش ها به کودکانتان، به یادگیری این حرکات توسط آنان کمک فراوانی نمایید. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به دلیل انجام حرکات ورزشی همراه آهنگ از جذابیت بسیاری به خصوص برای کودکان برخوردار می باشد. از اینرو این مجموعه قادر به حفظ سلامت و تندرستی کودکانتان در عین فراهم آوردن محیطی شاد برای آنان خواهد بود. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

از دیگر بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ می توان به آموزش هیپ هاپ برای نوجوانان اشاره نمود. این مجموعه، علاوه بر هیپ هاپ به آموزش زومبای پیشرفته برای نوجوانان نیز می پردازد. لازم به ذکر است که این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش هیپ هاپ با بیش از 60 آهنگ لاتین و اسپانیایی خواهد پرداخت.  ادامه مطلب ...