118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش حرفه ای زنبورداری

با تماشای مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری، چگونگی به وجود آوردن یک ازدحام مصنوعی برای زنبورها، نحوه یکی کردن دو کلنی زنبورعسل و نحوه اضافه کردن قاب جدید به کندو را فرا خواهید گرفت همچنین نحوه استفاده از غلظت سنج و جمع آوری شهد از گل قاصدک را می آموزید. اگر در زمینه زنبورداری اطلاعات و تخصص کافی داشته باشید می توانید از این راه به درآمد های میلیونی دست یافته و حتی برای دیگران اشتغال ایجاد نمایید.

 

 

آموزش زنبورداری در منزل

یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با زنبورداری بیماری های مربوط به کندو و نحوه نگهداری از زنبورها در برخی از فصول سال مانند فصل زمستان می باشد. مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داده و آنچه را که در این رابطه باید بدانید به شما می آموزد. لازم به ذکر است مجموعه آموزش جامع زنبورداری نحوه صحیح پوشیدن لباس مخصوص زنبورداری و شست وشوی درست این لباس را آموزش می دهد، زیرا عدم پوشش لباس مناسب در هنگام زنبورداری مشکلات عدیده ای را برای فرد به وجود خواهد آورد.

آموزش حرفه ای زنبورداری

 

آموزش حرفه ای زنبورداری 1

 تغذیه زنبورها در فصل زمستان و نحوه تهیه شربت شکر برای آن ها از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری به آن پرداخته است. اگر شما هم مانند بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از اتمام تحصیلات با مشکل بیکاری روبرو شد ه اید، مجموعه آموزش زنبورداری علاوه براینکه حرفه و تخصصی جدید به شما می آموزد زمینه اشتغال را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه  نمایید

www.118file.com

آموزش کناف کاری

این مجموعه عظیم در ابتدا کارخود را در منطقه سارلند آلمان آغاز کرد، اما با گذشت زمان این موسسه تولیدات خود را تنوع بخشید و در سرتاسر جهان به شهرت فراوانی دست یافت. آنچه وب سایت 118فایل در این پست برای شما کاربران گرامی گرداوری کرده، مجموعه ای است بی نظیر تحت عنوان آموزش کناف کاری که یکی ازکامل ترین و با کیفیت ترین آموزش های موجود در زمینه نحوه اجرای کناف وموارد کاربرد آن می باشد به گونه ای که حتی شما به عنوان فردی با اطلاعات محدود در زمینه صنایع ساختمانی، قادر به ساخت یا ترمیم دیوارها، سقف و کف فرسوده منزل خود، بااستفاده ازفراورده های کناف خواهید بود.

 

 

آموزش کناف کاری سقف

به جرات می توان گفت مجموعه آموزش کناف کاری یکی از بهترین و کم نظیرترین مجموعه های موجود در زمینه آموزش کناف کاری می باشد که خرید آن شما را از هر مجموعه آموزشی دیگری بی نیاز خواهد کرد. تعدادی از فایل های آموزشی قرار داده شده در مجموعه آموزش کناف کاری دیوار به بتونه کاری پرداخته است. همانطور که می دانید بتونه درزگیر ترکیبی است از گچ مخصوص و مواد افزودنی که به صورت پودر آماده ترکیب با آب، عرضه می شود و برای درزگیری درز بین صفحات روکش دار گچی و محل پیچ ها کاربرد دارد. افراد زیادی این سوال را در ذهن دارند که آیا امکان اجرای سقف های کاذب منحنی (قوس دار) با کناف وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت یکی از مزایای کناف، قابلیت پذیرش انواع قوس وشکستگی طبق طرح معماری مورد نظر می باشد و باید افزود بخشی از آموزش های این مجموعه نیز در این ارتباط می باشند. باخرید مجموعه آموزش کناف کاری، چگونگی اجرای دیوارهای عایق، اجرای سقف و نحوه صحیح ساخت دیوار با کناف را خواهید آموخت. ضمناً این مجموعه دربردارنده چندین فایل از نمونه کارهای انجام شده می باشد که طیف گسترده ای از ایده ها را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش کناف کاری دیوار

مجموعه آموزش کناف کاری دربردارنده ویدئوهای آموزش قدم به قدم سقف کاذب کناف به طور کامل می باشد به طوری که نحوه جایگذاری تایل ها و فاصله مناسب برای جایگذاری تایل ها را خواهید آموخت. همچنین مجموعه آموزش کناف کاری سقف چگونگی اجرای طرح روی دیوار، کناف دیوارهای پیش ساخته (آکواپنل) و نحوه اجرای نوارهای پوشش کناف را به تفضیل شرح می دهد. پکیج ویژه آموزش کناف کاری دیوار به صورت کاملاً عملی نحوه جایگذاری پنل های کناف به منظور ساخت دیوارکناف، نحوه جایگذاری پنل ها یا اتصال دو پنل به یکدیگر را به صورت کامل آموزش می دهد

آموزش کناف کاری 4

 لازم به ذکر است این مجموعه آموزشی 30 ساعته، شامل دو پارت می باشد که پارت اول در بردارنده سه دی وی دی است. دی وی دی اول آموزش هایی کامل در زمینه کف سازی و پرداخت نهایی دیوارهای کناف، دی وی دی دوم به طور ویژه به آموزش دیوار و سقف کناف ودی وی دی سوم ابتدا تا انتهای اجرای سقف کناف را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پارت دوم مجموعه آموزش کناف کاری نیز در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد. اگر علاقمند به یادگیری مرحله به مرحله اجرای سقف کاذب کناف، دیوار کناف، طرح کناف، پارتیشن بندی کناف و ده ها ترفند کاربردی دیگرپیرامون اجرای کناف هستید، آموزش کناف کاری سقف که توسط وب سایت 118فایل ارائه گردیده را از دست ندهید.

برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید

www.118File.com

 

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی

مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی با بیش از 9 ساعت آموزش گام به گام تمامی آنچه را که در زمینه اپوکسی ضروری است در اختیارتان قرار داده و در واقع هیچ نکته مبهمی به جای نخواهد گذاشت. مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی به آموزش اجرای اپوکسی روی کانتر و کابینت آشپزخانه نیز پرداخته و تمامی مراحل را یک به یک آموزش می دهد.

 

 

به منظور آموزش اجرای هرچه بهتر اپوکسی مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسیحاوی یک فایل پی دی اف بوده که نحوه اختلاط مواد و مدت زمان مورد نیاز برای مخلوط کردن مواد اپوکسی را آموزش داده و دربردارنده فرمول اپوکسی نیز می باشد. همچنین مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی، اپوکسی برای اطراف سینک و روشویی و اپوکسی روی میز غذاخوری را نیز به شما می آموزد.

تعمیر ترک دیوار با استفاده از اپوکسی به روشی خاص و ساخت تابلو با استفاده از اپوکسی از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی و سقف کشسان به آن پرداخته است. اجرای اپوکسی روی سطوح چوبی موجب می شود تا این سطوح به صورت سنگ گرانیت یا مرمر به نظر رسیده و زیبایی خاصی به سطح می دهد.

آموزش کفپوش اپوکسی و سقف کشسان

به دنبال استقبال بی نظیر شما کاربران گرامی از پارت دوم و سوم آموزش کفپوش اپوکسی، پارت سوم این مجموعه تحت عنوان آموزش دیوارپوش اپوکسی در واقع به طور ویژه به منظور آموزش اپوکسی برای دیوار گرد آوری شده است. با توجه به کاربردی بودن اپوکسی و سیل عظیم افراد علاقمند به اجرای اپوکسی در منزل و محیط کار، یادگیری اجرای اپوکسی می تواند یکی از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر بوده و افراد را به درآمدهای میلیونی برساند.

آموزش دیوارپوش اپوکسی 1

اگر علاقمند به یادگیری اجرای اپوکسی و کسب درآمد بالا می باشید مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

-اپوکسی برای دیوار

- اپوکسی روی کانتر و کابینت

کفپوش اپوکسی

 برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید

www.118file.com

آموزش نصب نرده استیل

 یکی از دلایل استفاده از آموزش نصب نرده استیل نرده کابلی خاصیت کششی آن در راه پله و عدم آسیب دیدگی فرد می باشد. مثلا اگر فردی در راه پله به نرده ها با شدت برخورد کند، دچار آسیب دیدگی می شود اما اگر نرده های راه پله از نوع نرده کابلی باشد به فرد صدمه ای وارد نمی شود زیرا نرده های کابلی به دلیل کشسان بودن، شدت ضربه را دفع می کنند. مجموعه دوم با عنوان نرده کابلی تمامی مراحل مربوط به نصب نرده کابلی وابزار ولوازم مورد نیاز را ارائه می دهد به طوری که در پایان شما قادر خواهید بود اندازه گیری، برش و نحوه اتصال کابل ها به نرده را انجام دهید.

 

 

 آموزش نرده استیل

 مجموعه آموزشی سوم منحصرا به نرده چوبی پرداخته و شامل انواع نرده چوبی، چگونگی نصب و اتصال قطعات چوبی برای حفاظ راه پله و حیاط خانه، رنگ آمیزی حفاظ ها برای حیاط، مراحل برش چوب در شکل و اندازه مناسب و ارائه روش های کاربردی برای جلوگیری از فرسایش چوب توسط حشرات می باشد.آخرین مجموعه بسته آموزش ساخت نرده استیل تحت عنوان نرده شیشه ای (glass)، چگونگی طراحی خطوط محافظ شیشه ای بدون قاب و جایگذاری و اتصال شیشه به پایه را مفصلاً آموزش می دهد. هریک از مجموعه های این بسته آموزشی حاوی چندین ساعت آموزش در زمینه مورد نظر،نمونه کارهای انجام شده، فایل های کامل و کاربردی و تصاویر متعدد می باشد. با خرید این بسته آموزشی تمامی آنچه را که برای نصب نرده های استیل باید بدانید، به طور کامل فرا خواهید گرفت.

 برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید.

www.118File.com

آموزش زبان Lucy

آموزش زبان استاد لوسی

 

 

در طول مجموعه Learn English with Lucy باهزاران اصطلاح و عبارت کاربردی در انگلیسی آشنا شده و نحوه به کار بردن این اصطلاحات در موقعیت های مختلف را فرا خواهید گرفت. مدرس مجموعه Learn English with Lucy خانوم Lucy بوده که از برترین اساتید زبان انگلیسی با لهجه بریتانیایی می باشد. 
بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزش انگلیسی لوسی به سفرهای مختلف لوسی به کشورهای متفاوت اختصاص داشته و در واقع به آموزش زبان lucy در محیط ها و موقعیت های مختلف با افراد متفاوت می پردازد. تماشای مجموعه Learn English with Lucy در یادگیری تفاوت های میان دو لهجه امریکن و بریتیش و همچنین لغاتی که به طور خاص تنها آمریکایی ها یا انگلیسی ها به کار می برند، کمک ها ی فراوانی به شما خواهد کرد. 

در پایان این مجموعه آموزش انگلیسی لوسی Speaking، Listening و دایره لغاتتان به طور چشمگیری بهبود یافته و قادر به بیان درخواست خود در موقعیت های متفاوت خواهید بود. به عبارت بهتر مجموعه Learn English with Lucy انگلیسی روزمره در محیط واقعی را به شما آموزش می دهد. لازم به ذکر است تمامی ویدئوها با کیفیت 1080 می باشند. 
اگر علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی بریتانیایی توسط یکی از بهترین اساتید native بوده و به دنبال تقویت مهارت listening خود می باشید تماشای مجموعه Learn English with Lucy را از دست ندهید. 

برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید

www.118File.com