118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش زومبا

دوره آموزش زومبا در خانه با ارائه سه پارت و بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا ورزش جذاب و شاد زومبا را به خوبی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای علاقه مندان نیز آموزش دهد. دوره آموزش زومبا در خانهطی سه مجموعه با عناوین "آموزش زومبااز مبتدی تا پیشرفته"، "آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام" و "آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته" کلیه حرکات و تمرینات ورزش زومبا در همه سطوح را برای علاقه مندان و ورزش دوستان ارائه می کند. بخشی از آموزش های این دوره شامل زومبا سناتو، زومبا تونینگ، زومبا استرانگ، زومبا زین می باشد که به همراه ویدیو های بسیاری از حرکات زومبا با آهنگ های شاد و مختلف گردآوری شده است.






  •دوره آموزش زومبا در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های دوره آموزش زومبا در خانه، می توان این دوره را به تمامی علاقه مندان به ورزش های هوازی و پر تحرک و همچنین بانوان پر انرژی پیشنهاد نمود که می توانند بدون در نظر گرفتن میزان آمادگی بدنی خود با آموزش های این دوره، تمرینات مورد نظر را آغاز کرده و میزان انرژی، سلامتی و روحیه خود را به نحو چشمگیری بالا ببرند. این دوره حتی برای مربیان عزیز با داشتن تجربه و آگاهی از حرکات مفید بوده که با مشاهده آموزش زومبا در خانه می توانند با حرکات و سبک های جدید این ورزش آشنا شوند. 


•چرا زومبا را فرابگیریم؟

از قرون گذشته تا به امروز ورزش در زندگی افراد دارای اولویت بوده که با رفتن به سالن های ورزشی یا در خانه به ورزش مورد علاقه خود می پرداخته اند. ورزش ها بسته به نوع، دارای طرفداران زیادی می باشند که در این میان ورزش های هوازی با داشتن ریتم تند و شاد باعث گردیده تا افراد تمایل بیشتری به آموزش آنها داشته باشند. ورزش زومبادارای سبک های مختلفی می باشد که می توانید با در نظر گرفتن علاقه و توانایی بدنی هر کدام از آنها را انتخاب کنید. ورزش زومبا علاوه بر بالا بردن انرژی و تقویت روحیه، باعث تناسب اندام، کاهش استرس، افزایش گردش خون و به طبع سلامتی عروق قلب، زیبایی پوست و بسیاری فواید دیگر می باشد. حرکات زومبا با تأثیر بر روی عضلات مختلف بدن باعث چربی سوزی در قسمت های گوناگون شده و در مدت کوتاهی منجر به کاهش وزن می شود.


​  ادامه مطلب ...

ساخت عروسک های روسی

دوره ساخت انواع عروسک یکی از جامع ترین مجموعه های file118 می باشد که با ارائه نحوه ساخت عروسک در انواع و مدل های گوناگون توانسته به یاری علاقه مندان این رشته هنری بیاید. دوره ساخت انواع عروسک در قالب پنج پارت به ترتیب آموزش عروسک بافی با قلاب، ساخت عروسک های روسی، عروسک های بافتنی، بافت شخصیت های کارتونی و بافت انواع عروسک دختر را ارائه می کند. دوره ساخت انواع عروسک سعی کرده تا از آموزش های قدیمی و تکراری پرهیز کند و مدل های جدید و پرطرفدار هنر عروسک بافی را آموزش دهد که همین موضوع وجه تمایز این دوره با سایر مجموعه های آموزش ساخت انواع عروسک می باشد.







•دوره آموزش ساخت انواع عروسک برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش ساخت انواع عروسک برای تمامی علاقه مندان، هنرجویان مبتدی و حتی مربیان عزیز هنر عروسک بافی مفید و کاربردی می باشد زیرا که دوره آموزش ساخت انواع عروسک علاوه بر بافت تمامی قسمت های بدن عروسک، الگو بدن عروسک و نحوه دوخت لباس عروسک را به همراه نمونه های بسیار زیبایی از عروسک ارائه می کند. در نتیجه با دوره آموزش ساخت انواع عروسک می توانید به ایده های خوبی در کارتان دست پیدا کنید و از جزئی ترین نکات هنر عروسک بافی مطلع گردید.


•چرا آموزش ساخت انواع عروسک را فرا بگیریم؟

عروسک در مقایسه با سایر اسباب بازی ها همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده به طوریکه افراد در بزرگسالی نیز همچنان از عروسک در دکور منزل، اتاق خواب یا به عنوان هدیه برای عزیزانشان استفاده می کنند. در این بین کسانی هستند که مایلند تا شخصأ این هنر زیبا را فرا بگیرند که با رفتن به آموزشگاه های هنری، شروع به آموزش عروسکبافی می کنند. افراد در آموزش های حضوری علاوه بر صرف وقت، مجبور به پرداخت هزینه های زیاد و همچنین شرکت در کلاس های شلوغ می شوند که خارج از تحمل اشخاص بوده و باعث می گردد به خوبی متوجه آموزش ها نشوند. دوره آموزش ساخت انواع عروسک جزء به جزء مطالب موجود در عروسک بافی را به طور جداگانه و از نمای نزدیک ارائه می کند که موجب می شود تا افراد بدون دانستن مراحل ساخت عروسک از وسایل مورد نیاز، اندازه های دقیق و جزئیات ساخت عروسک مطلع گردند.

  ادامه مطلب ...

آموزش کفپوش و دیوارپوش اپوکسی

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی که دربردارنده سه پارت آموزشی می باشد با بیش از 35 ساعت ویدئو آموزشی گام به گام مراحل اجرای انواع کفپوش اپوکسی برای کف خانه و گاراژ، کفپوش سه بعدی اپوکسی و دیوارپوش اپوکسی را به طور کامل آموزش داده است. در تکمیل توضیحات این دوره آموزشی باید افزود پارت اول، دوم و سوم مکمل یکدیگر بوده و مشاهده کامل هر سه پارت در راستای یادگیری اصولی اپوکسی ضروری می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه اختلاط مواد اپوکسی، اشتباهات رایج اپوکسی کاران و تکنیک های اجرای اپوکسی در اختیار علاقمندان قرار می دهد.








 دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای تمامی افرادی که علاقمند به فراگیری اپوکسی می باشند مناسب بوده و عدم داشتن تجربه کاری در زمینهاپوکسی مانعی برای مشاهده این مجموعه نخواهد بود. در واقع تمامی افراد تازه کار که به دنبال فراگیری حرفه ای پردرآمد به منظور کسب درآمد می باشند می توانند این مجموعه آموزشی را دریافت نمایند. علاوه بر افراد تازه کار، دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی از حیث برخورداری از جدیدترین و به روزترین تکنیک های اجرای کفپوش اپوکسی می تواند برای افراد حرفه ای نیز مناسب بوده و در پیشرفت کاریشان موثر باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پس از فارغ التحصیلی و تلاش فراوان برای یافتن شغلی مناسب، هنوز بیکار و بی درآمد می باشید، این مجموعه آموزشی مطمئناً برای شماست. 

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که با زبان انگلیسی به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.


آموزش ساخت زیورآلات رزینی





آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی با زبان چینی و به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.  ادامه مطلب ...

آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمتآموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.





آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن مجموعه ای از مهارت ها و کارهایی است که از انتخاب طرح موردنظر، پرینت مخصوص و انتقال آن آغاز می شود و تا پانسمان و بهبود جای تتو که چند هفته طول می کشد ادامه دارد. آموزش تاتو روی بدن به سادگی گفتن آن نیست و ماهر شدن در آن علاوه بر نیاز به هنر طراحی، نیازمند یاد گرفتن عملی و تمرین بسیار زیاد است تا نحوه ی دست گرفتن ماشین تتو (که به گان معروف است) و پیدا کردن زاویه و عمق مناسب به بهترین نحو آموزش داده شود. آموزش تاتو روی بدن نیازمند مشاهده ی استادان این حرفه در حال کار است که همین امر به علت کمبود این افراد، وقت‌ گیر بودن و هزینه ی بالای آموزش باعث سخت شدن یادگیری آموزش تاتو روی بدن گردیده و علاقه مندان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اما دیگر جای نگرانی نیست چون بسیاری از برگزیده آموزش های بهترین استادان جهان در زمینه ی آموزش تاتو روی بدنرا برایتان گردآوری کرده ایم تا به سادگی در خانه و با تماشای این ویدئوها آموزش تاتو روی بدن را بیاموزید و برای  تمام پرسش هایی که دارید پاسخی بیابید.  ادامه مطلب ...