118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش رایگان تاتو

تاتو نیز مانند بسیاری از کار های دیگر نظیر پاکسازی پوست به شیوه های مختلفی انجام می گیرد از این رو دوره آموزش گام به گام تاتو سعی کرده در پارت آموزش تاتو روی بدن انواع روش های تاتو بر روی بدن را طی ویدیو های با کیفیت در بخش های مختلف معرفی و از نمای نزدیک آموزش دهد. این پارت از دوره آموزش گام به گام تاتو نحوه اجرای تاتو داتینگ (نقطه ای)، اجرای تاتو شیدینگ (سایه زنی)، اجرای تاتو لاینیگ (خط کشی)، اجرای تاتو لترینگ (حروف و کلمات)، اجرای تاتو ترکیبی (لاینینگ، شیدینگ،کالرینگ)، اجرای تاتو واترکالر (آب رنگ)، اجرای تاتو سیاه و سفید به صورت جامع و واضح بیان می کند

جهت سفارش پکیج آموزشی تاتوبدن به این لینک مراجعه کنید.

جهت دیدن ویدیو های آموزشی بیشتر اینجاکلیک کنید.

آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی

رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد.

جهت سفارش پکیج آموزشی میز رزین به این لینک مراجعه کنید.

برای دیدن نمونه ویدیو های بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

آموزش زنبورداری نوین

بخش اول این مجموعه آموزشی شامل بیش از 16 ویدئو مرحله به مرحله بوده که تمام نکات ضروری پیرامون حرفه زنبورداری را آموزش داده است. باید افزود بخش دوم مجموعه آموزش زنبورداری چگونگی پیدا کردن ملکه زنبورعسل، بررسی کامل قاب های کندو و اصول پایه مربوط به زنبورداری را در اختیار افراد مبتدی قرار داده است. باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش  زنبورداری بیماری های مربوط به کندو را پوشش داده و اطلاعات جامعی در این رابطه ارائه داده است. نحوه پاک سازی کندو در برخی موارد، چگونگی انتقال زنبورها به یک کندوی جدید و بیماری واروا (Varroass) از مواردی است که  بخش سوم این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است. 

جهت سفارش پکیج آموزشی زنبورداری به این لینک مراجعه کنید.

برای دیدن نمونه ویدیو های بیشتربه این لینک مراجعه کنید.


آموزش ساخت میز با رزین | تمام مراحل - 09130919448

یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار در رزین اپوکسی، مدل رودخانه می باشد که آموزش ساخت میز با رزین طی چندین فایل ویدیویی به آموزش این مدل پرداخته است. طراحی و ساخت چراغ های چوبی، مخلوط آلومینیوم در اپوکسی چوب، مدل رزین اپوکسی براق و اقیانوسی و موارد بسیار دیگری از جمله آموزش های بخش دوم آموزش ساخت میز با رزین می باشد. قالب کاربرد رزین اپوکسی ایجاد طرح بر روی سطوحی مانند میز می باشد اما می توان از آن در تولید زیورآلات، ساعت دیواری و کیف استفاده نمود. آموزش ساخت میز با رزین با در برداشتن آموزش همه موارد ذکر شده و با ارائه نکات حائز اهمیت و کاربردی به همراه زیرنویس تحت الفظی، توانسته علاقه مندان را برای ورود به این حرفه آماده سازد. این مجموعه کامل و مفید را هم اکنون می توانید از طریق وب سایت 118 فایل خریداری نموده و به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت کنید. 

جهت مشاهده ویدئو های بیشتر به اینجا بروید .


دوره های اموزشی زنبورداری

مجموعه آموزش زنبورداری چگونگی پیدا کردن ملکه زنبورعسل، بررسی کامل قاب های کندو و اصول پایه مربوط به زنبورداری را در اختیار افراد مبتدی قرار داده است.نحوه پاک سازی کندو در برخی موارد، چگونگی انتقال زنبورها به یک کندوی جدید و بیماری واروا (Varroass) از مواردی است که  بخش سوم این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است. در رابطه با بیماری واروا لازم به ذکر است که این بیماری به یکی از دو روش حمل و نقل کندوها از نقطه ای به نقطه دیگر یا ورود اتفاقی زنبورهای کارگر آلوده به کندو سالم صورت خواهد گرفت.

جهت مشاهده لینک به اینجا مراجعه فرمایید.

جهت مشاهده ویدیو های بیشتربه لینک زیرمراجعه کنید.