118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

وبلاگ فروشگاه 118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

موزش ساخت پاکت فانتزی

موزش ساخت پاکت فانتزی

آموزش ساخت پاکت فانتزی از سری ویدئوهای خودآموز DIY است که احتمالا نام آن را زیاد شنیده اید. آموزش ساخت پاکت فانتزی از جمله چیزهایی است که همه ی ما برای مناسب های مختلف به آن فکر کردیم و چون خلاقیت یا وقت کافی برای اجرای ایده های نو و فانتزی نداشته ایم، آن را کنار گذاشته و خریدِ پاکت های گران قیمت و گاهی بی کیفیت کفایت کرده ایم. اما امروز با آموزش ساخت پاکت فانتزی همه چیز تغییر خواهد کرد و هر کسی می تواند طرح های ساده و پیچیده ای که با تا کردن، برید و چسباندن کاغذهای رنگی و روبان انجام می شوند را بیاموزد و در مراسم مختلف از آن ها بهره ببرد.


آموزش ساخت پاکت فانتزی

آموزش ساخت پاکت فانتزی - آموزش ساخت پاکت فانتزی

آموزش ساخت پاکت فانتزی کاربردهای ویژه ای دارد. فرض کنید که قصد برگزاری یک مراسم کوچک مانند مهمانی دوستانه یا جشن تولد دارید و می خواهید دعوتنامه ها را در قالبی فانتزی و جالب به دست مهمانان برسانید. گزینه ی پیشِ رو استفاده از پاکت های ساده ی آماده در بازار است که ظاهر خاصی ندارد. راه دیگر، خریداری پاکت های گران قیمت است که صرفه ی اقتصادی ندارد، مدل های آن محدود است و اغلب بی کیفیتند. آموزش ساخت پاکت فانتزی به شما می آموزد که ده ها راه مختلف برای ساخت پاکت وجود دارد. البته آموزش ساخت پاکت فانتزی صرفا به پاکت محدود نمی شود و شامل آموزش بسته بندی هدایا و تزیینات آن نیز می باشد.


آموزش ساخت پاکت فانتزی

آموزش ساخت پاکت فانتزی - آموزش ساخت پاکت فانتزی

آموزش ساخت پاکت فانتزی شامل یک سری 40 تایی ویدئوی آموزشی می باشد که به آموزش ساخت پاکت فانتزی، آموزش ساخت کارت پستال های برجسته، ساخت پاکت هایی به شکل قلب و برگ، آموزش بستن کادو و آموزش چندین مدل پاپیون می پردازد. در پایان تماشای آموزش ساخت پاکت فانتزی خواهید توانست خودتان از این به بعد برای انواع مراسم، اقدام به ساخت پاکت هایی کنید که نمونه ی آن ها در بازار نیز یافت نمی شود و چون آماده سازی پاکت ها به دست خودتان صورت گرفته است، احساس بهتری را به فرد گیرنده منتقل می کند. تمام فیلم های آموزش ساخت پاکت فانتزی صد در صد کاربردی و عملی بوده و تمام مراحل ساخت و آماده سازی همراه با پاکت تکمیل شده درفیلم نشان داده می شود. هم اکنون می توانید آموزش ساخت پاکت فانتزی را از وب سایت 118file.com سفارش دهید تا تبدیل به هنرمندی بی بدیل شوید.




مشاهده تصاویر این فایل:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.